tiistai 31. heinäkuuta 2012

"Ei voi mitään"

Moikka! Nyt on kamalia uutisia, kuten otsikostakin jo voi päätellä. Omistin aikas pitkät kynnet kunnes eilen illalla yhdestä kynnestä lähti kärjestä päälimmäinen kerros!! Sitten tein vaikean päätöksen ja leikkasin kynteni  tosi lyhyiksi. Nyt toivotaan että kynnet kasvaisi nopeasti, sillä vajaan kahden viikon päästä on mun veljen rippijuhlat ja en halua lyhyitä kynsiä sinne!

Noh ei nyt ole mitään uutisoitavaa kynsien lakkailun saralta, nyt ei oikein ole inspiraatiota. Nyt olen lähinnä kirjoitellut ei ajankohtaisia lakkausideoita minun salaiseen lukolliseen ideavihkooni. Uskokaa tai älkää siinä on lukko! Vihkooni olen myös koonnut ostoslistan kynsilakoita ja -tarvikkeista joita haluan ja/tai tarvitsen.
Tällähetkellä ostoslista on lyhyt:

Ostoslistani:
- Musta kynsilakka
-Valkoinen kynsilakka
-Oranssi kynsilakka
-Kynsitarroja
-Kirkas TopCoat

Noh olen kuitenkin menossa kaupungille shoppailemaan ja toivon, ettei Seppälän kynsilakka valikoima ole jämähtänyt paikoilleen!

Noh tämä nyt oli tälläinen tylsä ja kuvaton postaus teille, mutta See Ya!

Rakkaudella,
Melody

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Melody ja Minty kiittävät kommentistasi!